Ki vásárolhat?
Webshopunk (a termékek jellegéből adódóan) cégeket és egyéni vállalkozásokat szolgál ki (végfelhasználó és viszonteladó partnereinket is ideértve).
Ha már a HÓD partnere vagyok, akkor mit tegyek, hogy webshopon keresztül rendelhessek?
Minden eddigi partnerünknek is létre kell hoznunk a belépéshez szükséges kódot, ehhez kattintson ide, töltse ki a megfelelő mezőket, és munkatársunk válasz e-mailben elküldi a belépési kódot:
hod-industrial.hu/fiokom
Ha még sose voltam a HÓD partnere, akkor mit tegyek, hogy webshopon keresztül rendelhessek?
Örülünk, hogy új partnerként üdvözölhetjük! Kérjük töltse ki az alábbi linken a megfelelő mezőket, és munkatársunk válasz e-mailben elküldi a belépési kódot:
hod-industrial.hu/regisztracio
Hogyan tudok regisztrálni a webáruházukba?
Egyszerűen: kattintson ide, töltse ki a megfelelő mezőket, és munkatársunk létrehozza az Ön számára a szükséges belépési kódot:
hod-industrial.hu/regisztracio
Regisztráció nélkül is lehet használni?
Igen, de csak korlátozottan: a termék kínálatot regisztráció nélkül is megtekintheti, azonban az árak és a raktárkészlet megtekintéséhez, valamint rendelés leadásához szükség van a belépésre.
Egy vevő cégen belül több személy is regisztrálhat?
Egy vevő céghez egy webshopos regisztráció tartozik, amelyet azonban megosztva is lehet használni. Így egy felületen követhetik nyomon a cégük összes rendelését és azok helyzetét is.
Milyen adatokat kell megadni, és azt hogyan tárolják, mit kezdenek velük?
A regisztrációhoz egyszerű alapadatokra van szükségünk (cégnév, kontakt személy név, e-mail szükséges, adószám és telefon opcionális). Az adatokat a vállalti információs rendszerben, saját szerverünkön tároljuk, és azt mindenkor jogkövető módon, az adatvédelmi nyilatkozatunknak megfelelően kezeljük. Harmadik félnek nem adjuk ki.
A HÓD minden termékét megtalálom a WebShopban?
Igyekeztünk azokat a termékeket elérhetővé tenni, amelyet a legtöbben rendszeresen rendelnek tőlünk. Nem kerültek fel a nagyobb értékű és/vagy a részletesebb technikai egyeztetést igénylő termékcsoportjaink. Ha úgy érzi, valami hiányzik, amit szeretne rendelni, keressen meg minket!
Mi van azokkal a termékekkel, amik nem elérhetőek a WebShopban?
Keresse meg üzletkötőnket vagy irodánkat, örömmel adunk ajánlatot, és a szokásos módokon (e-mailben, telefonon) várjuk rendelését. Igény esetén új termékeket is elérhetővé tehetünk a webshopban.
Munkaidőn kívül is rendelhetek?
Csak a regisztráció történik munkaidőben, regisztrált és belépett felhasználó a hét minden napján, 0-24 órában használhatja a webshopot és leadhatja redelését. A rendelés feldolgozását munkatársaink a következő munkanapon kezdik meg.
EUR vagy HUF?
Ezt Ön dönti el a saját fiókbeállítása szerint (bejelentkezés után). Rendszerünk mindkét árlistánkat kezeli.
Hogyan fizethetek?
A fizetési feltételek megegyeznek az egyéb (nem webshopos rendelés esetén érvényes) feltételeinkkel. A rendelés leadása előtt választhat az Önnek felkínált lehetőségek közül: előre utalás, utánvét, átutalás vagy készpénz. Kártyás fizetésre nincs mód. Készpénz fizetés esetén euro-t nem áll módunkban elfogadni, ekkor csak forintban lehetséges a fizetés.
Előre utalásos rendelés esetén ki nem fizetett rendelést max 15 napig tartunk.
Mennyi idő alatt érkeznek meg a megrendelt termékek a futárszolgálattal?
A raktáron lévő termékek 1-2 munkanapon belül. A futárszolgálat munkaidőben viszi ki a csomagot a megadott címre, de hogy nap közben pontosan mikor, arra nekünk semmilyen befolyásunk nincsen.
Azok a termékek, amelyek épp nincsenek saját raktárunkon, várhatóan 7-14 napon belül szállítjuk, a gyártó raktárkészlet függvényében. A várható szállítási határidőről visszaigazolást küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címre.
Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?
Minden termék megnevezése alatt látható a raktári elérhetősége.
Mennyi a szállítási költség?
Webshopunkban történő rendelés esetén a 100 EUR vagy 40.000 Forint alatti kiszállításokra szállítási díjat számítunk fel: EUR rendelés esetén 6 EUR, Forint rendelés esetén 2400 Ft szállításonként.
A nem webshopban leadott megrendelések esetében a szállítási súlyok függvényében a szállítási költségek az alábbiak szerint alakulnak:
Utánvét rendelés esetében plusz költséget számolunk fel
súly (kg) | EUR | HUF |
0-3 | 6 | 2400 |
3-5 | 6,5 | 2600 |
5-10 | 7 | 2800 |
10-15 | 8,5 | 3300 |
15-20 | 9 | 3600 |
20-25 | 9,5 | 4100 |
25-30 | 12 | 4400 |
30-40 | 13 | 4800 |
40-70 | 24 | 9000 |
70-100 | 38 | 15000 |
100 felett (raklap!) |
egyedi ár | |
Utánvét esetén | plusz költséget számolunk fel |
Hogyan lehet a megrendeléseket módosítani, illetve lemondani?
Az e-mail címen, vagy a 06 23 920 940 telefonszámon van lehetőség módosítani, töröltetni a leadott megrendelést. A módosítási, törlési szándékot a rendelés leadásának napján (vagy ha az munkaszüneti nap, akkor az azt követő első munkanapon) 14 óráig kell jelezni, egyéb esetben nem áll módunkban törölni, módosítani a rendelést.
A hétvégén leadott rendelések mikor kerülnek feldolgozásra?
A hétvégén vagy munkaszüneti napokon leadott rendeléseket az azt követő első munkanapon kezdjük feldolgozni. Az év végi leállásról és egyéb kivételes esetekről a részletes információt megtalálja a honlapunk Hírek rovatában.
Átvehetem a megrendelt terméket személyesen?
Igen, a rendelés leadásakor a szállítás módjai között lehet ezt a lehetőséget választani. Így a megadott elérhetőségeken (e-mail cím, vagy telefon) értesítjük az áru átvételi időpontjáról. (Az árut 2092 Budakeszi, Présház u. 5. sz alatt található irodánkban veheti át.)
Van lehetőség a korábbi rendeléseim megtekintésére?
Természetesen. A fejlécben a bejelentkezett nevére kattintva éri el a saját fiókját. Itt megjelennek a regisztráció során megadott adatok, itt van lehetőség a korábbi megrendelések megtekintésére is.
Hogyan tudom a megadott jelszót módosítani?
A fejlécben a bejelentkezett nevére kattintva éri el a saját fiókját, ahol megváltoztathatja a regisztrációkor megadott jelszót.
Több óra elteltével sem kaptam visszaigazolást, mit tegyek?
Ebben az esetben nagy valószínűséggel nem volt sikeres a rendelés leadása. Újra történő bejelentkezés után a kosárban lesznek még a termékek. Ilyenkor a kosár alatt lévő „irány a pénztár” gomb megnyomásával újra kezdeményezheti a megrendelést. Amennyiben újra bejelentkezést követően a bevásárlókosár üres, kérjük, nézze meg a beállítások menüpontból elérhető lévő Rendelések megtekintése menüpontot. Amennyiben a rendelését itt megtalálja, úgy a rendelése megtörtént, és csak valamilyen technikai okból nem küldött a rendszer Önnek visszaigazolást. Ha szeretne visszaigazolást kapni, kérjük, jelezze címen vagy munkaidőben az irodánk telefonszámán!
Bármilyen kérdése merülne fel a fentieken kívül, keresse meg irodánkat a megadott elérhetőségeken (munkaidőben)!